Circa l'industria Biodegradable

(1).Proibizione di plastica

In Cina,

Da u 2022, u cunsumu di prudutti di plastica dispunibile serà ridutta significativamente, i prudutti alternativi seranu prumuvuti, è a proporzione di rifiuti plastichi utilizati cum'è risorse è energia serà significativamente aumentata.

Da u 2025, un sistema di gestione per a pruduzzione, a circulazione, u cunsumu, u riciclamentu è l'eliminazione di i prudutti di plastica serà stabilitu in fondu, a quantità di rifiuti plastichi in i discaricamenti in e cità chjave serà ridutta significativamente, è a contaminazione plastica serà efficacemente cuntrullata.

IN Cina - U 10 d'aprile di u 2020, a pruvincia di Heilongjiang hà cuminciatu à dumandà opinioni nantu à u standard di classificazione di i rifiuti domestici urbani.

U 10 d'aprile di u 2020, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma hà publicatu nantu à u so situ ufficiale a Lista di Prudutti Plastici Proibiti è Restritti in Produzione, Vendita è Usu (Bozza) per dumandà l'opinioni pubbliche.

A pruvincia di Hainan pruibisce ufficialmente a vendita è l'usu di sacchetti di plastica dispunibuli micca biodegradabili, stoviglie è altri prudutti di plastica da u 1 di dicembre di u 2020.

● IN u mondu - In marzu di u 2019, l'Unione Europea hà appruvatu un prugettu di legge per pruibisce l'usu di plastica unicu da u 2021.
● L'11 di ghjugnu di u 2019, u guvernu liberale di u Canada hà annunziatu una pruibizione tutale di l'usu di plastica unicu per u 2021.
● In u 2019, a Nova Zelanda, a Republica di Corea, Francia, Australia, India, Regnu Unitu, Washington, Brasile è altri paesi è regioni anu publicatu rispittivamenti pruibizioni di plastica, è furmulavanu pulitiche di punizioni è di pruibizione.
● U Giappone hà da principià una pruibizione naziunale di sacchetti di plastica l'11 di ghjugnu 2019, cù una carica naziunale per i sacchetti di plastica da 2020.

(2). Cosa hè 100% biodegradable?

100% biodegradable: 100% biodegradable si riferisce à a causa di l'attività biologica, in particulare, u rolu di a degradazione enzimatica causata da u materiale, facenu esse microorganismi o alcune creature cum'è nutrimentu è eliminà gradualmente, risultatu in una diminuzione di a massa moleculare relativa. è a perdita di massa, u funziunamentu fisicu, etc., è eventualmente esse scomposti in cumpunenti cumposti più sèmplice è mineralization di l 'elementu cuntenente di sali inorganic, corpu biologicu di un tipu di natura.

Degradable: Degradable significa chì pò esse degradatu da fatturi fisichi è biologichi (luce o calore, o azzione microbica). In u prucessu di degradazione, i materiali degradabili lasceranu detriti, particeddi è altre sustanzi non-degradabili, chì pruvucarà enormi periculi ambientali s'ellu ùn hè micca trattatu in u tempu.

Perchè furnimu solu 100% biodegradable - Risolve u prublema di degradazione di i prudutti di plastica da a fonte, fate a nostra propria cuntribuzione per prutege l'ambiente.


Tempu di Postu: 18-May-2021