Termini di degradazione

(1).Proibizione di plastica

In Cina,

Da u 2022, u cunsumu di prudutti di plastica dispunibile serà ridutta significativamente, i prudutti alternativi seranu prumuvuti, è a proporzione di rifiuti plastichi utilizati cum'è risorse è energia serà significativamente aumentata.

Da u 2025, un sistema di gestione per a pruduzzione, a circulazione, u cunsumu, u riciclamentu è l'eliminazione di i prudutti di plastica serà stabilitu in fondu, a quantità di rifiuti plastichi in i discaricamenti in e cità chjave serà ridutta significativamente, è a contaminazione plastica serà efficacemente cuntrullata.

IN Cina - U 10 d'aprile di u 2020, a pruvincia di Heilongjiang hà cuminciatu à dumandà opinioni nantu à u standard di classificazione di i rifiuti domestici urbani.

À A

1.Degradazione

Affettatu da e cundizioni ambientali, dopu à un certu periodu di tempu è chì implicanu unu o più passi, a struttura hè sottumessa à cambiamenti significativi è pèrdite di rendiment (cum'è integrità, massa moleculare relativa, struttura o forza meccanica).

2.Biodegradazione

A degradazione causata da l'attività biologica, in particulare l'azzione di l'enzimi, provoca cambiamenti significati in a struttura chimica di i materiali.

Cum'è u materiale hè gradualmente scompostu da microorganisms o certi urganismi cum'è una fonte di nutrienti, risultatu in a perdita di qualità, u rendiment, cum'è a diminuzione di u rendiment fisicu, è eventualmente pruvucarà u materiale à esse scompostu in composti o elementi più simplici, cum'è diossidu di carbonu (CO2). ) o / è metanu (CH4), acqua (H2O) è sali minerali inorganici di l'elementi cuntenuti, è nova biomassa.

3. Ultimate biodegradazione aerobica

In cundizioni aerobichi, u materiale hè infine decompostu da i microorganismi in diossidu di carbonu (CO2), acqua (H2O) è sali minerali inorganici di l'elementi cuntenuti, è nova biomassa.

4.Ultimate biodegradazione anaerobica

In cundizioni anoxic, u materiale hè infine decompostu da i microorganismi in diossidu di carbonu (CO2), metanu (CH4), acqua (H2O) è sali minerali inorganici di l'elementi cuntenuti in questu è nova biomassa.

5.Capacità di trattamentu biologicu-trattabilità biologica (trattamenta biologica)

U potenziale di u materiale per esse compostu in cundizioni aerobichi o digeritu biologicu in cundizioni anaerobichi.

6. Deterioration-deterioration (deterioration)

Un cambiamentu permanente in a perdita di e proprietà fisiche manifestate da i plastichi per via di danni à certe strutture.

7.Disintegrazione

U materiale si frattura fisicamente in frammenti estremamente fini.

8.Compost (compost)

Acondicionador organico di terra ottenutu da a descomposizione biologica di a mistura. A mistura hè principarmenti cumpostu di residui vegetali, è qualchì volta cuntene ancu parechji materiali urganici è certi sustanzi inorganici.

9.Composta

Un metudu di trattamentu aerobicu per pruduce compost.

10.Compostability-cumpostability

A capacità di i materiali per esse biodegradati durante u prucessu di compostu.

Se a capacità di compostu hè dichjarata, deve esse dichjaratu chì u materiale hè biodegradable è disintegrable in u sistema di compostu (cum'è mostra in u metudu di prova standard), è hè completamente biodegradable in l'usu finali di u compostu. U compostu deve risponde à i standard di qualità pertinenti, cum'è un cuntenutu bassu di metalli pesanti, senza toxicità biologica, è senza residui distinti evidenti.

11. Plastica degradabile (plastica degradabile)

Sottu à e cundizioni ambientali specificate, dopu un periudu di tempu è chì cuntenenu unu o più passi, a struttura chimica di u materiale hè cambiata significativamente è certe proprietà (cum'è integrità, massa moleculare, struttura o forza meccanica) sò persu è / o a plastica. hè ruttu. I metudi di prova standard chì ponu riflette cambiamenti in u rendiment deve esse utilizatu per a prova, è a categuria deve esse determinata secondu u modu di degradazione è u ciculu d'usu.

Vede i plastichi biodegradabili; plastica compostable; plastica termo-degradable; plastica ligeramente degradabile.

12. Plastica biodegradable (plastica biodegradable)

In cundizioni naturali cum'è a terra è / o terra sabbiosa, è / o cundizioni specifiche cum'è e cundizioni di compostu o cundizioni di digestioni anaerobica o in fluidi di cultura acquosa, a degradazione hè causata da l'azzione di i microorganismi in natura, è infine completamente degradata in diossidu di carbonu ( CO2) o / è metanu (CH4), acqua (H2O) è sali minerali inorganici di l'elementi cuntenuti in questu, è ancu novi plastichi di biomassa. 

Vede: Plastics degradabili.

13. Plastica degradabile à u calore è/o à l'ossidu (plastica degradable à u calore è/o à l'ossidu)

Plastici chì si degradanu per u calore è / o l'ossidazione.

Vede: Plastics degradabili.

14. Fotu di plastica foto-degradable (fottu di plastica foto-degradable)

Plastics chì sò degradati da l'azzione di u sole naturali.

Vede: Plastics degradabili.

15.plastica cumpostabile

Un plasticu chì pò esse degradatu è disintegrated in cundizzioni di composting per via di u prucessu di reazzione biologica, è infine cumpritamenti decomposti in diossidu di carbonu (CO2), acqua (H2O) è sali minerali inorganici di l'elementi cuntenuti in questu, è ancu novi Biomass, è u cuntenutu di metalli pisanti, a prova di toxicità, i detriti residuali, etc. di u compostu finali deve risponde à i requisiti di i normi pertinenti.


Tempu di Postu: 18-May-2021